دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = کریمی فیروزجایی، علی
تعداد مقالات: 3
کاربرد آرم در بازنمایی تبلیغات فدراسیونهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران از منظر نشانهشناسی»
دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 45-56
چکیده
آرمها از رمزگانهای نشانهای نوشتاری و تصویری ساخته میشوند تا بتوانند برای هر سازمانی هویتساز باشند، یعنی به این منظور که آرم نشانه چیزی، کسی یا سازمانی شود، رمزگان نوشتاری یا تصویری، نشان، نماد یا چیزی باید به وسیله طراح یا طراحان آرم انتخاب یا طراحی شود. هر رشته ورزشی دارای یک جایگاه و موقعیت مشخص و نیز دارای مخاطبان و هواداران ... بیشترکاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معناشناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران
دوره 7، شماره 1 ، تیر 1397، ، صفحه 89-103
چکیده
در این تحقیق به تحلیل نشانهشناختی تبلیغات فدراسیون کشتی و کاربرد تصاویر در تبلیغات پرداخته شده است. هدف این پژوهش، تحلیل فرآیندهای معناسازی و روشن ساختن این نکته است که چگونه تصاویر تبلیغی ورزش در فرآیند تولید معنا ایفای نقش نمودهاند و مشخص نمودن اینکه آیا این تصاویر در سطح یک نمایه باقی ماندهاند یا به سطح گفتمانی نیز میرسند. ... بیشتربررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان
دوره 6، شماره 3 ، بهمن 1396، ، صفحه 21-32